Πέμπτη 15 Μαρτίου 2018

Πώς σχεδιάζονται τα εσωτερικά των αυτοκινήτων

Δέκα ερωτήσεις στον επικεφαλής του τμήματος Interior Design Mini

του Νίκου Τσάδαρη
Πώς σχεδιάζονται τα εσωτερικά των αυτοκινήτων
Ο Christian Bauer Επικεφαλής του τμήματος Interior Design Mini εξηγεί με 10 απαντήσεις τι είναι αυτό που κάνει το interior design, ειδικότερα, ένα επάγγελμα υψηλών προκλήσεων, γιατί η αυτοκινητιστική σχεδίαση βρίσκεται στο χείλος της ενδεχομένως σημαντικότερης αλλαγής. 1. Γιατί γίνατε σχεδιαστής αυτοκινήτων;
Το επάγγελμα αυτό είναι λειτούργημα για μένα και τρομερό προνόμιο ταυτόχρονα, επειδή σαν σχεδιαστές έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε τον κόσμο πιο όμορφο. Από παιδί, δύο πράγματα αγαπούσα: τα αυτοκίνητα και τη ζωγραφική. Διέθετα μία τεράστια συλλογή μοντέλων Matchbox.
Επίσης είχα την τύχη να περιστοιχίζομαι πάντα από αληθινά αυτοκίνητα, καθώς ο πατέρας μου περνούσε πολύ χρόνο μαστορεύοντας διάφορα οχήματα. Όμως ανέκαθεν μου άρεσε και να ζωγραφίζω. Επομένως, το να συνδυάσω τα δύο πάθη μου και να χτίσω μία καριέρα πάνω σ’ αυτά ήταν απόλυτα φυσιολογικό, και οι σπουδές μου πάνω στο Transportation Design στο Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών του Pforzheim μου άνοιξαν το δρόμο στο σημερινό μου επάγγελμα.
2. Τι είδους πράγματα «συλλαμβάνετε» με τη φαντασία σας;
Την εξέλιξη, το μέλλον – βασικά με γοητεύει οτιδήποτε είναι νέο. Δεν αντέχω τη σκέψη ότι τα πράγματα μένουν στάσιμα και πιστεύω ότι τίποτα καλό δεν βγαίνει από αυτό μακροπρόθεσμα. Η πρόοδος είναι μέρος της ανθρώπινης φύσης και κάτι που όλους μας γοητεύει από πολύ νεαρή ηλικία. Τα παιδιά μου, μου το επιβεβαιώνουν συνεχώς. Η χαρά τους όταν πετυχαίνουν ή καταλαβαίνουν κάτι για πρώτη φορά είναι κάτι που εκδηλώνεται ανοιχτά και άμεσα. Η ικανοποίηση από τη θετική εξέλιξη κάποιου με προκαλεί και με γοητεύει: Και εγώ θέτω συνέχεια στον εαυτό μου προκλήσεις για να προοδεύω και να δημιουργώ νέα πράγματα.
gfbbvcbcbcb

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ:





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

F1: Νίκη Hamilton στην Imola, πρωταθλήτρια η Mercedes

Το Grand Prix της Formula 1 που ολο...